ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ4 ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗ

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009

Σχετικά με τη Φυσική Β' Γυμνασίου

Όπως προκύπτει από τις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες φαίνεται ότι δημιουργήθηκε παρανόηση σχετικά με το μάθημα της Φυσικής Β΄ Γυμνασίου.Στο ενημερωτικό σημείωμα ανέφερα ότι θα αρχίσουμε τη διδασκαλία από το κεφάλαιο της Θερμότητας χωρίς να αναφέρω ότι αυτό θα ακολουθήσει τα πρώτα εισαγωγικά μαθήματα που θα εξελιχθούν όπως κάθε χρόνο.
Ενημερώνω λοιπόν για την ανάγκη να γίνουν τα εισαγωγικά μαθήματα και στέλνω επίσης και μία ενδεικτική οργάνωση των ωρών διδασκαλίας της εισαγωγής.
1η ώρα
Το μάθημα εξελίσσεται με συζήτηση πάνω στις ιδέες των μαθητών σχετικά με τα φυσικά φαινόμενα, τη μελέτη τους και την ερμηνεία τους. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να παρουσιάσουν τις προσωπικές τους απόψεις σχετικά με τις Φυσικές επιστήμες όπως αυτές μελετήθηκαν στο Δημοτικό σχολείο.
Θέματα για συζήτηση: Εισαγωγή στη Φυσική. Τα φυσικά φαινόμενα και η μελέτη τους. Η θεμελίωση της επιστημονικής μεθόδου έρευνας. Τεχνολογικές εφαρμογές. Ερωτ. 2,3,

2η ώρα
Τα φυσικά μεγέθη θεμελιώδη (όλα τα υπόλοιπα είναι παράγωγα) και οι μονάδες τους. Παρουσίαση-γενικές-εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες, όπως αυτές αναφέρονται στα ένθετα του βιβλίου ή σε ανάλογα εγχειρίδια. Παρουσίαση του διεθνούς συστήματος μονάδων-η αναγκαιότητα της εισαγωγής του.
Εργασία για το σπίτι: Αναζητούμε μονάδες που χρησιμοποιήθηκαν κατά το παρελθόν από τον άνθρωπο και τις συγκρίνουμε με τις μονάδες του SI.

3η ώρα
Η πυκνότητα, ένα παράγωγο μέγεθος.
Μέτρηση της πυκνότητας με πείραμα. Άσκηση των μαθητών σε ομάδες.
Ερωτ. 4,5,

4η ώρα
Επανάληψη στα θεμελιώδη και παράγωγα μεγέθη ορισμός πολ/σιων και υποπολ/σιων. Άσκηση των μαθητών σε απλές μετατροπές μονάδων.

5η ώρα
Άσκηση των μαθητών στη χρήση και τις μετατροπές μονάδων Ασκήσεις 3,4,5.

αναγνωστες

 

Copyright © 2009 by ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ Φ.E. ΣTA ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

Template by Blogger Templates | Powered by Blogger