tag:blogger.com,1999:blog-26670400327556679952024-02-07T05:04:11.032+03:00ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ Φ.E. ΣTA ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ4 ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗ.χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comBlogger143125tag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-61183905402066517222018-09-28T08:47:00.002+03:002018-09-28T08:47:42.977+03:00
ΠΡΟΣ: ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕ4
ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΘΕΜΑ: ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Όπως ήδη γνωρίζετε, ο θεσμός του σχολικού συμβούλου παύει να υπάρχει τις αμέσως επόμενες μέρες, αμέσως μόλις αναλάβουν υπηρεσία οι Συντονιστές εκπαιδευτικού έργου.
Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να σας αποχαιρετήσω και να ευχηθώ υγεία και προκοπή σε εσάς και τις οικογένειές σας.
Από τηνχρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-36922366957982797722017-11-13T19:43:00.000+03:002017-11-13T19:43:32.577+03:00ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ " ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡ"Ανακοίνωση παράλληλης συνεδρίας για το 17ο συνέδριο της ΕΕΦ. Παρακαλώ κοινοποιείστε το σε όποιον συνάδελφο πιστεύετε ότι θα είχε ενδιαφέρον για το θέμα.
Εδώ θα βρείτε την πλήρη ανακοίνωση.
χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-50271791547722547622017-04-07T23:36:00.000+03:002017-04-07T23:36:26.382+03:00χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-84410233445958855692017-01-16T20:44:00.000+03:002017-01-16T20:44:22.391+03:00ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Την τρέχουσα σχολική χρονιά θεσμοθετήθηκε η εκπόνηση συνθετικών εργασιών στη θέση των διαγωνισμάτων 2ου τετραμήνου(Π.Δ.126 αρθ. 3/Γ ΦΕΚ.211 11/11/16). Για καλύτερο συντονισμό των προσπαθειών των συναδέλφων που διδάσκουν τα μαθήματα Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία προτείνονται οι παρακάτω μορφές εργασιών. Σε κάθε μορφή παρατίθεται και ένα παράδειγμα. Στόχος της "κωδικοποίησης" είναι να δοθεί ως χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-47739584115112577712016-10-15T23:47:00.000+03:002016-10-15T23:49:29.292+03:00ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Στα πλαίσια της μελέτης του κεφαλαίου της κίνησης στην Α' ΓΕΛ προτείνεται από τι οδηγίες διδασκαλίας (κάθε χρόνο) να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση γραφικών παραστάσεων για την λύση ασκήσεων και προβλημάτων. Κοινή διαπίστωση όλων των διδασκόντων είναι ότι οι μαθητές δεν έχουν την ευχέρεια στη διαχείριση γραφικών παραστάσεων και απαιτείται αρκετή προσπάθεια ώστε να μπορέσουν να "διαβάζουν χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-55543057126588203162016-09-17T23:45:00.000+03:002016-09-17T23:46:18.127+03:00ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΕΣΤ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αγαπητοί συνάδελφοι σας εύχομαι καλή και δημιουργική σχολική χρονιά
Τις πρώτες δύο εβδομάδες του σχολικού έτους προβλέπεται από τις διατάξεις να δίνεται στους μαθητές της Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ένα ωριαίο διαγνωστικό τεστ.
Σύμφωνα με τον ορισμό του, "Το διαγνωστικό τεστ ανιχνεύει, διερευνά και διαπιστώνει: γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, στάσεις και εναλλακτικές ιδέες των μαθητών, ώστε να διαμορφωθεί χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-62217425942012608712016-03-09T14:35:00.000+03:002016-03-09T14:35:41.920+03:00ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗ Γ' ΓΕΛΑγαπητοί συνάδελφοι
Στις υποχρεωτικές εργαστηριακές ασκήσεις της Γ' ΓΕΛ προστέθηκε φέτος και η άσκηση για τη μέτρηση ιξώδους υγρού. Η άσκηση αυτή προσφέρεται για την συζήτηση θεμάτων θεωρίας αλλά και ερωτήσεων εργαστηριακής φύσεως. Στο κείμενο που θα βρειτε εδώ σας δίνω στοιχεία για τη πραγματοποίηση της εργαστηριακής άσκησης άλλα και ερωτήσεις εργαστηριακού περιεχομένου για να διαπραγματευτείτεχρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-67274278589221559622015-12-23T09:12:00.001+03:002015-12-23T09:12:45.329+03:00ΕΥΧΕΣ
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ, ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-89212208396144518152015-12-11T09:47:00.001+03:002015-12-11T09:48:48.144+03:00SCIENTIX: ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ERASMUS+ KA1Αγαπητοί συνάδελφοι
Τα τελευταία χρόνια και σε Ευρωπαίκό επίπεδο δίνεται ιδιαίτερο βάρος στς δράσεις αυτοεπιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Για το σκοπό αυτό οργανώνονται θερινά και χειμερινά σχολεία, εκπαιδευτικές επισκέψεις κτλ. Το κόστος για τη συμμετοχή καλύπετεται, σχεδόν εξ ολοκλήρου, από την Ευρωπαίκή Ένωση, ή από το προγράμματα που οργανώνουν τα θερινά ή χειμερινά σχολεία.
Ήδη μερικοί χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-4898059947253582832015-10-24T09:06:00.000+03:002015-10-24T09:06:15.880+03:00Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Βιολογία στα σχολεία της Θράκης
Συνεργασία του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής
του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με τους Βιοεπιστήμονες - Εκπαιδευτικούς ΠΕ04 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
στη Θράκη
Το Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ04 Θράκης υλοποιεί ένα καινοτόμο πρόγραμμα αμφίδρομης επικοινωνίας της Δευτεροβάθμιας με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-42595128343943347582015-10-18T00:45:00.000+03:002015-10-18T00:45:29.299+03:00ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΓΕΛ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΥΛΗΣ ΠΕ4 ΤΗΣ Γ' ΓΕΛ
H αρχή της χρονιάς βρίσκει τους μαθητές της Γ΄ Ημερησίου Λυκείου (και Δ΄ Εσπερινού) καθώς και τους μαθητές της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. με αναπάντητα ερωτήματα και τους διδάσκοντες σε αδυναμία του «τι θα διδάξουν ή/και πως θα το διδάξουν».
1. Δεν έχουν μέχρι και σήμερα αποσταλεί οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης στα μαθήματα: Φυσική, Χημεία χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-43909391742458085322015-09-11T08:43:00.000+03:002015-09-11T08:44:30.833+03:00"ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ"
Αγαπητοί συνάδελφοι
Σας εύχομαι καλή σχολική χρονιά με υγεία και κάθε προσωπική επιτυχία.
Επειδή η πρώτη μας συνάντηση δεν προβλέπεται να γίνει πριν το τέλος του Σεπτεμβρίου, και με την αρχή των μαθημάτων επείγει μία υπενθύμιση, σας παρακαλώ να διαβάσετε το κείμενο που ακολουθεί και, αν υπάρχουν ερωτήσεις επικοινωνήστε μαζί μου.
Πάρα πολλές φορές έχουμε συζητήσει, είτε σε κατ΄ ιδίαν χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-49553936900322847532015-05-11T18:31:00.002+03:002015-05-11T18:31:59.405+03:00ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Όλες οι διευθύνσεις στις οποίες βρίσκονται ανεβασμένα θέματά μας για τις
προαγωγικές εξετάσεις των μαθημάτων ΠΕ4 του Γυμνασίου, βρίσκονται
συγκεντρωμένες σε αυτή τη σελίδα. Επίσης βρίσκονται συγκεντρωμένα και
στο site: https://sites.google.com/site/sciencethracesitegotzaridis/ στο
θέμα "Τράπεζα θεμάτων"
χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-59057851864730236312015-05-05T23:10:00.001+03:002015-05-05T23:10:10.171+03:00ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΩΣ
Το2015 έχει ανακηρυχθεί έτος φωτός. στα πλαίσια των εκδηλώσεων για το έτος φωτός οργανώνεται από το Γυμνάσιο και το ΓΕΛ του Τυχερού του Ν.Έβρου διαθεματική δραστηριότητα με θέμα: " ΚΑΙ ΕΓΈΝΕΤΟ ΦΩΣ". Στη δραστηριότητα προσεγγίζεται η έννοια του φωτός από τη σκοπιά της θρησκείας, της Ελληνικής λογοτεχνίας, κειμένων του Σαίξπηρ, από τη πλευρά του Ολυμπισμού, της μουσικής και φυσικά της χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-4700752540318067272015-04-09T09:19:00.000+03:002015-04-09T09:21:21.846+03:00ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-24634594469696857862015-02-20T11:20:00.000+03:002015-02-20T11:20:58.686+03:00Θέματα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής για εφαρμογή στο μάθημα της Βιολογίας Γυμνασίου και ΛυκείουΤο ΤΜΒΓ του ΔΠΘ σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ4 Θράκης υλοποιήσαν στην περιοχή της Θράκης ένα καινοτόμο πρόγραμμα αμφίδρομης επικοινωνίας της Β/θμιας με την Γ/θμια Εκπαίδευση. Το Πρόγραμμα είχε τίτλο: “Μοριακή Βιολογία και Γενετική: Εξελίξεις και διδακτικές εφαρμογές” και απευθυνόταν σε Εκπαιδευτικούς (ΠΕ4) της Β/θμιας Εκπαίδευσης που διδάσκουν το μάθημα της Βιολογίας σε σχολικές χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-73913535720154690562015-01-14T10:08:00.000+03:002015-01-14T10:08:03.809+03:00Σεμιναριο διδακτικης για καθηγητες γυμνασιων
Η πραγματοποίηση της πρώτης φάσης του σεμιναρίου διδακτικής για τους καθηγητές που υπηρετούν στα γυμνάσια της θράκης θα γίνει άμεσα και η δεύτερη και τρίτη μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Η 1η φάση του σεμιναρίου προβλέπει μία δια ζώσης συνάντηση και ασύγχρονη συνεργασία με τον επιμορφωτή για την εκπόνηση σχεδίου μαθήματος. Η διάρκεια της είναι 10 ώρες και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-75816893319896759612014-12-15T20:37:00.000+03:002014-12-15T20:37:41.859+03:00ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ 2ο ΜΕΡΟΣ
Στα πλαίσια των επιμορφωτικών μας δραστηριοτήτων, σας ανακοινώνω την συνέχιση του σεμιναριου διδακτικής που ξεκίνησε τον προηγούμενο Ιούνιο (πρώτο μέρος).
Αναλυτικά για τη διαμόρφωση του σεμιναρίου θα βρείτε στη συνέχεια καθώς και στο wikispaces που λειτουργεί για τις ανάγκες του σεμιναρίου.
Το σεμινάριο μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο οι συνάδελφοι που παρακολούθησαν το πρώτο μέρος του χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-46214208810917742602014-11-30T10:55:00.002+03:002014-11-30T10:55:59.253+03:00ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Το Σάββατο 29-11-14 ολοκληρώθηκε το συνέδριο με θέμα: "Ανακαλυπτική μάθηση στην εκπαιδευτική πράξη". Σχετικά με το συνέδριο μπορείτε να δείτε εδώ. Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, κυρίως από εκπασδευτικούς της Θράκης, ήταν σε αξιοσημείωτα υψηλό επίπεδο γεγονός που επισημάνθηκε και από τους συμμετέχοντες προσκεκλημένους ομιλητές.Από τη θέση αυτή θα ήθελα να ευχαρηστήσω ιδιαίτερα τους χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-65199274816396713722014-11-25T00:48:00.001+03:002014-11-25T00:48:26.408+03:00ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥΑγαπητοί συνάδελφοι
Την Παρασκευή και το Σάββατο 28-29/11/14 διεξάγεται στην Κομοτηνή http://eef.gr/sinedria/768-synedrio-scientix.html συνέδριο με θέμα:
“ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ”
Θα γίνουν κεντρικές εισηγήσεις με ενδιαφέρον που θα παρουσιάζουν τις διεθνείς και εγχώριες τάσεις στη διδακτική των Φυσικών επιστημών, ευρωπαϊκά προγράμματα που υποστηρίζουν ανάλογες δράσεις, καιχρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-29469692243683440292014-10-24T23:34:00.001+03:002014-10-24T23:34:44.460+03:00ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη φάση από το μεγάλο επιμορφωτικό πρόγραμμα που τρέχουμε με το τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ και αφορά επιμόρφωση εκπ/κων στην καθοδήγηση φοιτητών (mentoring). Οι εκπ/κοι αφετέρου θα μετουσιώσουν σε φύλλα εργασίας μία από τις εισηγήσεις που παρακολούθησαν από τα μέλη ΔΕΠ (οι οποίες βιντεοσκοπήθηκαν και θα αναρτηθούν σύντομα) και θα τα εφαρμόσουν σε χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-49274290690484494172014-10-05T13:19:00.000+03:002014-10-05T13:19:33.276+03:00ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α' ΚΑΙ Β' ΓΕΛ
Ο συνάδελφος Μανώλης Λυρατζόπουλος που υπηρετεί στο 3ο ΓΕΛ της Ξάνθης οργάνωσε τις παρατηρήσεις του σχετικά με τις οδηγίες για τη διδασκαλία της Βιολογίας στην Α' και Β' ΓΕΛ για το σχ. έτος 2014-15. Επίσης κατέγραψε και προτείνει υλικό από το διαδίκτυο (κυρίως από το νέο "εργαλείο" το φωτόδενδρο) ανά θέμα και παράγραφο διδασκαλίας, γεγονός που κάνει ακόμη πιο χρηστικές τις παρατηρήσεις και τις χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-26332998743977982362014-09-29T23:34:00.001+03:002014-09-29T23:35:31.680+03:00ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΕΛ
Με βάση τις οδηγίες του τρέχοντος σχολικού έτους (ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ Αρ. Πρωτ. 152508/Γ2/ 24-09-2014)εδώ θα βρείτε ένα σύντομο σχολιασμό και προγραμματισμό των μαθημάτων Φυσικής και Χημείας Α' και Β' ΓΕΛ.
χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-44725101116852692692014-09-28T06:52:00.000+03:002014-09-28T06:58:52.662+03:00ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΤο κείμενο που θα βρείτε εδώ αποτελεί ενα εισαγωγικό μάθημα για τους μαθητές που τώρα αρχίζουν να μελετούν Φυσική. Μπορεί να δοθεί στους μαθητές απλά ως ανάγνωσμα ή να γίνει παρουσίαση και συζήτηση στη τάξη στη διάρκεια μίας διδακτικής ώρας.Μπορεί να θεωρηθεί ως εισαγωγή στην επιστημονική μέθοδο (διερευνητική-ανακαλυπτική μάθοδο).
χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2667040032755667995.post-6328942572992243912014-09-16T08:31:00.000+03:002014-09-16T08:32:36.404+03:00ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Σας εύχομαι καλή σχολική χρονιά
Όπως ήδη γνωρίζετε από τις συναντήσεις μας, σε συνεργασία με το τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του ΔΠΘ οργανώνουμε επιμορφωτικό σεμινάριο στη Βιολογία διάρκειας 60 ωρών που θα εξελιχθεί σε τρεις περιόδους. Αναλυτική περιγραφή του προγράμματος επισυνάπτεται στο παρόν.
Οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο σεμινάριο αρχίζουν επισήμως με αυτή χρηστος γκοτζαριδηςhttp://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.com