ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ4 ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗ

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Αγαπητοί συνάδελφοι
Στις συζητήσεις μας, που γίνονται στα σχολεία που επισκέπτομαι, επανέρχεται πολύ συχνά το θέμα της δημιουργίας τράπεζας θεμάτων για τα μαθήματα του κλάδου. Συγκεντρώνοντας τις απόψεις και τις προτάσεις που ακούστηκαν, και σε σχέση με την ήδη υπάρχουσα δουλειά από τη προηγούμενη σχολική χρονιά, θα ήθελα να κάνω τη παρακάτω τοποθέτηση.
Τη προηγούμενη σχολική χρονιά επιχειρήσαμε και δημιουργήσουμε μία τράπεζα θεμάτων για τα μαθήματα Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου. Η προσπάθεια στηρίχθηκε από πολλούς συναδέλφους οι οποίοι εμπλούτισαν με θέματά τους τον αρχικό πυρήνα θεμάτων που κατατέθηκαν από εμένα. Το σύνολο των θεμάτων βρίσκεται στο blog http://sciences-thrace.blogspot.com στην ετικέτα Αξιολόγηση, ή στο site http://www.slideshare.net/cgotzar
Κατά τη τρέχουσα χρονιά συνάδελφοι ζητούν να συνεχιστεί η προσπάθεια με τη κατάθεση θεμάτων που ο κάθε ένας από εμάς πιστεύει ότι μπορεί να ενδιαφέρουν και τους υπόλοιπους συναδέλφους. Η άποψη που ακούγεται πολύ συχνά είναι να στέλνονται σε εμένα θέματα με email και αφού τα ομαδοποιήσω να τα παρουσιάσω συγκεντρωμένα.
Αρκετοί συνάδελφοι μου επεσήμαναν ότι ο χαρακτηρισμός που έδωσα στη προηγούμενη-περσινή, πρόσκληση για «πρωτότυπα θέματα» λειτούργησε ανασταλτικά ως προς την απόφαση κάποιων να προτείνουν θέματα. Θα επανέλθω λοιπόν μιλώντας για «θέματα που μπορεί να ενδιαφέρουν και άλλους συναδέλφους». Η προσπάθεια θα αφορά και πάλι τα μαθήματα του κλάδου στο Γυμνάσιο και την Α΄Λυκείου μόνο.
Αρχίζοντας τη συγκέντρωση των θεμάτων, θα πρότεινα να μου στείλετε όσα από τα θέματα του περσινού Μαΐου ανταποκρίνονται στην φετινή διδακτέα ύλη, δεν τα έχω ήδη λάβει, και φυσικά είναι «θέματα που μπορεί να ενδιαφέρουν και άλλους συναδέλφους». Η πρόσκληση δεν αφορά μόνο την αποστολή ασκήσεων και θεμάτων υπολογιστικού χαρακτήρα, αλλά (κυρίως) θεμάτων που περιγράφονται με το γενικό όρο «θέματα θεωρίας».
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί με θέματα από τα τρέχοντα διαγωνίσματα, που αρκετοί από εσάς μου στέλνετε ήδη ζητώντας μου να πω την άποψή μου και να κάνω σχετικές προτάσεις.
Ακολουθώντας αυτή τη πρακτική ελπίζω να ήμαστε σε θέση να έχουμε ένα αρκετά πλούσιο υλικό περί τον Φεβρουάριο.

αναγνωστες

 

Copyright © 2009 by ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ Φ.E. ΣTA ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

Template by Blogger Templates | Powered by Blogger