ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ4 ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗ

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Ένα μεγάλο ευχαριστώ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συμμετοχή, το γόνιμο διάλογο και τις ειλικρινείς τοποθετήσεις όλων των συναδέλφων που συμμετείχαν στις συναντήσεις μας που έγιναν αυτές τις μέρες
Κάποιος δάσκαλός μου στη διδακτική συνήθιζε να λέει: «Χτύπησε το τέλος του μαθήματος και ακόμη είναι εκεί (οι μαθητές) και συζητάνε;;; εε αυτό ήταν, πέτυχε η διδασκαλία». Το θεωρούσε (και το θεωρεί) το ασφαλέστερο κριτήριο για το αν πέτυχε κάποιος δάσκαλος να κερδίσει το ενδιαφέρον των μαθητών του.

Με βάση αυτό το κριτήριο θεωρώ και γω ότι πέτυχαν και οι οκτώ (8) συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε σε Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη και Ορεστιάδα. Ούτε σε μία από αυτές δεν ήταν τελικά αρκετά τα 90΄λεπτά της προγραμματισμένης συνάντησης, αντίθετα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις …επιφορτιστήκαν τα υπόλοιπα μέλη των οικογενειών σας με τις καθημερινές υποχρεώσεις σας, προκειμένου να παραμείνετε και να συμμετάσχετε στις συζητήσεις μας, και γι αυτό σας ευχαριστώ όλους.

Η αίσθηση που αποκόμισα από τις συναντήσεις μας είναι ότι όλοι μας έχουμε τη διάθεση να αναζητήσουμε, να πειραματιστούμε με κάτι νέο, να απορρίψουμε παλιές και ατελέσφορες μεθόδους και πρακτικές. Για μία ακόμη φορά μου εδραιώθηκε η πεποίθηση ότι ο εκπαιδευτικός δεν έχει…παραιτηθεί ακόμη, αλλά είναι πρόθυμος να αναζητήσει και να εφαρμόσει νέες τεχνικές διδασκαλίες για να πετύχει τους διδακτικούς του στόχους.

Θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα Λύκεια. Είναι φανερό το αδιέξοδο στο οποίο έχουν εγκλωβιστεί όλοι στο Λύκειο, οι μαθητές, οι καθηγητές,οι γονείς, η κοινωνία...... Το διαπιστώνουμε όλοι και το εκδηλώσατε με χίλιους τρόπους στις συζητήσεις μας. Προσωπικά είμαι εδώ και πρόθυμος να ανοίξω τη συζήτηση για θέματα παρακίνησης των μαθητών για το μάθημα, θέματα μεθόδων διδασκαλίας, αξιολόγησης και ό,τι φαίνεται ότι μπορεί να δώσει διεξόδους στη καθημερινή σχολική ρουτίνα (πολλοί τη χαρακτηρίσατε καθημερινή απογοήτευση).
Τα ίδια και σε μεγαλύτερο βαθμό θα είχα να πω για τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ που αγωνίζονται να δώσουν κύρος σε μία προσπάθεια που την απαξιώνουν …ακόμη και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δηλαδή οι μαθητές.

ΗΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ
ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

Ας σαλπάρουμε και καλό μας ταξίδι

αναγνωστες

 

Copyright © 2009 by ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ Φ.E. ΣTA ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

Template by Blogger Templates | Powered by Blogger