ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕ4 ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗ

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΡΟΣ: ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕ4 ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΘΕΜΑ: ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Αγαπητοί συνάδελφοι Όπως ήδη γνωρίζετε, ο θεσμός του σχολικού συμβούλου παύει να υπάρχει τις αμέσως επόμενες μέρες, αμέσως μόλις αναλάβουν υπηρεσία οι Συντονιστές εκπαιδευτικού έργου. Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να σας αποχαιρετήσω και να ευχηθώ υγεία και προκοπή σε εσάς και τις οικογένειές σας. Από την πλευρά μου αισθάνομαι ότι προσπάθησα να είμαι συνεπής στην στήριξη του εκπαιδευτικού σας έργου. Στόχος μου ήταν να υποστηρίξω όσο το δυνατόν καλύτερα όποιον και όποτε μου ζήτησε την βοήθεια και την στήριξή μου. Ελπίζω να έχω ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας, και να τίμησα τον θεσμό που υπηρέτησα. Τέλος, και ως αποχαιρετισμό, θα ήθελα να στείλω σε όλους σας το τελευταίο μου βιβλίο, κορμό του οποίου αποτελούν οι εισηγήσεις που είχα ετοιμάσει για εσάς τα προηγούμενα χρόνια και συμπληρώνεται από κείμενα διδακτικής ώστε να αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο σύνολο. Καλή συνέχεια σε όλους σας. Παραμένω πάντα στη δάθεσή σας. ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗΣ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ4 Υ.Γ. Θα συνεχίσω ως καθηγητής τάξης, αφού αποκλείστηκα από τη διαδικασία επιλογής ΣΕΕ επειδή δεν είχα καταθέσει την μετάφραση στα Ελληνικά του τίτλου γλωσσομάθειάς μου.

αναγνωστες

 

Copyright © 2009 by ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ Φ.E. ΣTA ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

Template by Blogger Templates | Powered by Blogger